TamTam doet Walibi en Dolfinarium
30-12-2014 (07:30) - Bureaus
Walibi Holland en het Dolfinarium hebben na een pitchtraject gekozen voor TamTam als partner voor de vernieuwing van hun digitale platforms. Beiden zetten in op meer beleving en de juiste uitstraling, behorend bij de ingezette campagnes.
Afgelopen jaar heeft Walibi Holland met de campagne #HARDGAAN vol ingezet op jongvolwassenen en teenagers. Deze ingezette koers moet online doorvertaald worden en dezelfde beleving geven als wanneer men het park bezoekt. Gezien de doelgroep wordt duidelijk ingezet op mobiel.
Het Dolfinarium in Harderwijk wil online duidelijk maken meer te zijn dan alleen een dagje uit en zich ook als hét kenniscentrum voor zeezoogdieren op de kaart zetten. De doelgroep blijft ongewijzigd, namelijk gezinnen. Voor beide platforms geldt dat het digitale kanaal uiteindelijk hét saleskanaal wordt.
Walibi Holland maakt onderdeel uit van het Franse Compagnie des Alpes. Op termijn zal TamTam de Franse sites op dezelfde manier onder handen gaan nemen. De jaarlijkse Halloween Fright Nights van de Walibi parken vallen ook onder de online strategie en deze opdracht.