Urbanology produceert online carrièrebeurs

06-05-2008 (10:06) - Bureaus

De online carrièrebeurs clickbeurs.nl die Urbanology Group voor de derde keer in mei voor opdrachtgever totaljobs.nl produceert, is ook dit jaar weer gericht op werkzoekenden met 0-4 jaar werkervaring.  Clickbeurs.nl, het platform waar werkgevers en werknemers met elkaar in contact komen, is volwassener geworden. De virtuele mogelijkheden zijn sterk uitgebreid waardoor Urbanology en totaljobs.nl uitkijken naar de eerste reacties van werkgevers en potentiële kandidaten. Clickbeurs.nl is de hele maand mei bereikbaar en biedt studenten en starters op de arbeidsmarkt de mogelijkheid om direct online in contact te komen met potentiële werkgevers. De beurs is dit jaar nog gebruiksvriendelijker, innovatiever en effectiever. Verder is de beurs laagdrempelig, wat zorgt voor een vrijblijvende en makkelijke oriëntatie op een nieuwe loopbaan. Urbanology is een interactive agency in Haarlem en creëert innovatieve campagnes en laat merken communiceren met hun community. Het bureau werkt voor merken als O’Neill, Het Rode Kruis, Tommy Hilfiger, AdLINK Media en totaljobs.nl.

Media

Marketing

Economisch