Wie wint de TNT Post Publieksprijs 2008?

16-05-2008 (09:35) - Bureaus

Wordt het de beertender, Vries In En Win of toch weer Goeiemoggel? KPN, Heineken en Iglo zijn de kanshebbers voor de TNT Post Publieksprijs 2008. De jury heeft dat bekendgemaakt. Ruim 5700 consumenten en communicatieprofessionals hebben online hun stem uitgebracht op hun favoriete campagne. Tijdens de virtuele kijkdagen op www.esprix.nl  kon het publiek op internet al het slimme werk met impact uit 2007 uitgebreid bekijken en de campagnes beoordelen met goud, zilver, brons, nominatie of ‘geen Esprix’.

Voor de publieksprijs komen drie cases in aanmerking: de Goeiemoggel-commercial van N=5 voor KPN Zakelijke Markt, de actie Vries In En Win van Iglo Nederland door Ogilvy, Suntzu en Mindshare en de Club BeerTender van Heineken (De Combinatie van Factoren, Qi, ISM eCompany, dBod, Data Mail, NewsLab).
Op woensdag 21 mei wordt tijdens de Esprix uitreiking de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt in Escape & de Kroon te Amsterdam.

Media

Marketing

Economisch