3D-mast in de tuin van Sony

07-05-2010 (09:46) - Marketing

Sony heeft ter promotie van de 3D-experience dagen een twintig meter hoge 3D-reclamemast in de tuin van het Benelux Hoofdkantoor geplaatst. Op deze 3D World mast, vlak naast de snelweg A4, staan twee schermen en een voetbal die het net laat bewegen voor het 3D effect. Het lijkt alsof de keeper net te laat is om een doelpunt te voorkomen.

Vanuit de bedrijfsfilosofie ‘Make.Believe’ verzorgt Sony een complete 3D-ervaring. Bezoekers krijgen inzicht in de 3D-mogelijkheden, de 3D-techniek en natuurlijk de 3D-producten waaronder de televisies, de PlayStation, de Blu-ray-spelers en andere 3D Home Entertainment-producten. Tevens hebben de bezoekers van de Sony 3D-experience dagen de mogelijkheid om als één van de eersten een 3D-BRAVIA televisie aan te schaffen om de WK-wedstrijden die Sony in 3D opneemt, thuis te ervaren.

Inmiddels zijn al meer dan 3000 consumenten bij Sony in Badhoevedorp geweest om zelf 3D beelden te ervaren. Geïnteresseerden kunnen nog tot 15 mei bij Sony een 3D experience meemaken. Inschrijven kan via www.sony.nl/3d. Iedere bezoeker van deze 3D-experience krijgt 100 euro retour op een 3D Blu-ray speler of een 3D Blu-ray Home Theater set, bij aankoop van een Sony 3D televisie.


Bureaus

Media

Economisch