Apple op 1 in trends to brands top 100

10-10-2012 (08:40) - Marketing

Trendslator presenteert in samenwerking met Branddocters en Business Openers voor de tweede keer de trends to brands top 100. De lijst wordt ook dit jaar aangevoerd door Apple. De top 10 wordt verder ingevuld door Hema, Facebook, Ikea, Albert Heijn, Google, Nike, KLM, Lego en Adidas. 
 
Deze merken zijn continu en vaak al heel erg lang goed op de hoogte van trends in hun branche, trends in consumentengedrag en maatschappelijke ontwikkelingen. Naast een goed gevoel voor de tijdgeest hebben ze een sterke interne motivatie om de goede dingen goed te doen. Trends en ontwikkelingen worden voortdurend gespiegeld aan de eigen identiteit en het eigen merk en op basis daarvan worden steeds duidelijke keuzes gemaakt. In de huidige tijd wegen bij succesvolle bedrijven maatschappelijke belangen zwaar mee. De nadruk verschuift daarbij naar het bieden van perspectief voor mens, milieu en maatschappij op de lange termijn. 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch