Beeckestijn neemt IDMK over

14-09-2012 (08:37) - Marketing

 Beeckestijn Business School, het opleidingsinstituut voor marketing en klantgericht management, neemt het cursusinstituut IDMK over van BBP. IDMK heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot toonaangevende aanbieder van voornamelijk korte praktijkgerichte marketingcursussen om de dagelijkse marketingactiviteiten te optimaliseren. Beeckestijn biedt diverse opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau op gebied van o.a. (digital) marketing, CRM, sales en customer service management.

 
Hans Molenaar, mede-eigenaar Beeckestijn: ‘Door de toevoeging van IDMK maken we onze cursus- en opleidingenportfolio op gebied van marketing compleet. Voor elk niveau in een marketingorganisatie kunnen we nu een passende cursus of opleiding aanbieden. Met IDMK halen we daarnaast een sterk en bekende merknaam in huis. We blijven in de toekomst wel nauw met BBP samenwerken, aangezien onze marketingdoelgroepen overlappen.’
 
Paul Petermeijer, eigenaar en CEO BBP: ‘Door de groei van BBP paste het IDMK minder in het aanbod van live events dat wij thans voeren. BBP richt zich steeds meer op crossmediale uitgaven op gebied van onze kernmarkten e-commerce, marketing en customer care centers. Daar passen korte gespecialiseerde cursussen, met een andere merkvoering minder goed bij. Bij Beeckestijn kan IDMK weer verder doorgroeien binnen hun totale opleidingenportfolio.’
 

Bureaus

Media

Economisch