Bols sponsor Sensation 2012
12-06-2012 (08:42) - Marketing
Bols, 's werelds oudste producent van gedistilleerde dranken en expert op het gebied van cocktails, is dit jaar officieel sponsor van Sensation, wereldwijd het grootste dance-event. Op zaterdag 7 juli worden 40.000 nationale en internationale gasten in de Amsterdam Arena verwacht, waarvoor Bols cocktails gaat maken. Geheel in het thema van Sensation, 'Source of Light', schenkt Bols de speciaal ontwikkelde witte 'Bols Sensation Cocktail'.
‘Voor Bols is het de eerste keer dat wij onze naam aan zo'n groot evenement verbinden. Op deze manier willen we laten zien dat cocktails toegankelijk zijn voor iedereen. Met een beperkt aantal ingrediënten kan iedereen namelijk gemakkelijk een lekkere cocktail maken’, aldus Sandie van Doorne, Creative & Communications Director van Lucas Bols. Via zes eigen cocktailbars voorzien de Bols Bartenders het dance publiek van diverse Bols cocktails, waaronder een speciaal ontwikkelde 'Bols Sensation Cocktail'.