Cadillac daagt de wereld uit

19-07-2012 (08:35) - Marketing

Cadillac zal de introductie van de volledig nieuwe ATS begeleiden met een reeks dynamische video’s waarin de nieuwe luxueuze sportsedan intensieve testen ondergaat op de meest extreme wegen in de wereld, onder de zwaarste rijomstandigheden.
 
‘Cadillac ATS vs. the World,’ gaat deze week online met daarbij de 60- en 30-seconden televisiespots die op 27 juli ‘on air’ zullen gaan tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen.
 
Het filmavontuur laat de ATS zien in de woestijnen van Marokko, de straten van Monte Carlo waarop de Formule I race wordt verreden, de Guoliang Tunnels in China en het door stormachtige winden geteisterde Patagonia in Chili. Iedere uitdaging benadrukt speciale aspecten van de auto zoals wendbaarheid, rijprestaties, wegligging en fraai design.
 

De film, de video’s, de advertenties en de fotografie zijn verzorgd door Joe Berlinger, een voor een Academy Award-genomineerde maker van documentaires, en Jeff Zwart, een erkende automotive expert en filmmaker. 


Bureaus

Media

Economisch