Comeback Joris Driepinter

05-03-2010 (09:58) - Marketing

Joris Driepinter komt weer terug. De melkicoon uit de jaren 60 en 70 is te zien in een advertentiecampagne De Nederlandse Zuivelorganisatie (NZO). Joris Driepinter speelde in de jaren 1965 tot 1978 hij de hoofdrol in de melkpromotie gericht op kinderen. Nu fungeert hij als blikvanger in advertenties met het motto: '3 goede redenen om elke dag zuivel te eten of te drinken'. Hij wijst op de rijkdom aan voedingsstoffen in melk en zuivel.

Naast de publiekscampagne met Joris Driepinter organiseert NZO wetenschappelijke symposia waarin de kennis over zuivel in relatie tot voeding en gezondheid wordt verdiept. Deze wetenschappelijke informatie zal de NZO vertalen in voorlichting aan professionals en consumenten door middel van brochures en advertenties.


EVMI

Reacties

zie dit toevallig (na??? ik volg jullie) en vind dit top. Ja, Joris Driepinter. Na? elke avond een streepje zetten en dan reflecteren: echt vandaag melk gedronken? Ook een mooi embleem ja.
denk ff terug an die tijd. Hoe gaan ze het precies in de markt zetten. leuke column? ;-) groetje, mieke
mieke van rheenen @ 05-03-2010 10:34 uur
Hee, wat doe ik hier ?
Ik kan me niet herinneren dat ik toestemming heb gegeven mij hier met foto en al, zomaar voor iedereen zichtbaar te maken !

Potjandrieglazenmelk nog aan toe zeg !
Joris Driepinter @ 01-06-2011 21:17 uur

Bureaus

Media

Economisch