Deens hotel komt met Social Media Lounge

26-07-2012 (08:24) - Marketing

Het Crowne Plaza Copenhagen Towers neemt Social Media serieus en brengt het zelfs een stap verder met de introductie van de ‘Social Media Lounge’, deze kan ingezet worden tijdens vergaderingen en bijeenkomsten in het hotel. Zo krijgt de bijeenkomst een meer eigentijds en dynamisch & internationaal karakter.
 
De Social Media Lounge bevindt zich in een afgescheiden gebied van het hotel en biedt drie grote plasma schermen. Evenementen organisatoren kunnen zo via social media contact leggen met geïnteresseerden welke fysiek niet aanwezig kunnen zijn bij de bijeenkomst. Gedurende de bijeenkomst worden er constant tweets en facebook post geplaats over de meeting. Zo ontstaat er een buzz wereldwijd over de bijeenkomst. Live video stream van de bijeenkomst. Twitter fountain en interactie met de respondenten.

Het Crowne Plaza faciliteert in know how van medewerkers en het technisch opzetten van de sociale netwerken. Er zijn verschillende ‘social media packages’ te koop. Het standaard pakket houdt in dat er gedurende de dag 3 social media specialisten voor u aan het werk zijn. Vlogger, blogger en een Social media consultant. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch