Eerste editie Mobile First
17-09-2012 (08:43) - Marketing
Morgen, dinsdag 18 september, organiseren Hyves, Mobylizr en TMG de eerste editie van het Mobile First event. Het event is opgericht om ‘mobiel’ begrijpelijk en uitvoerbaar te maken voor merkvertegenwoordigers en biedt in één middag de mobiele update met praktische tips en handvatten voor producten en diensten.
Momenteel zijn er 6 miljoen smartphone- en 2,8 miljoen tabletgebruikers in Nederland en dit aantal blijft maar toenemen. Bij veel merken staat daarom het thema “mobiel en connected devices” hoog op de agenda. Second screen, mobiel adverteren of M-commerce worden in toenemende mate onderwerpen waar het bedrijfsleven baat bij kan hebben. Welke stappen moet een “mobiliserend merk” doorlopen? En wat is daarin de juiste aanpak? Hoe kunnen blinde investeringen worden voorkomen zonder te sturen op resultaat?
Het DNA van de Mobile First events bestaat uit praktische informatie gebaseerd op data, cases en ervaringen, binnen een sterk netwerk. Deze kenmerken komen terug in de presentaties en activiteiten en worden gedeeld door sterke partijen die u een beter inzicht, nuttige kennis en concrete keuzes bieden.