En de nieuwe naam is: ... Grand Prix Customer Media

08-06-2011 (09:22) - Marketing

Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en Smin, Customer Media Associatie, bundelen hun krachten op het gebied van vakprijzen. De Grand Prix Bedrijfsbladen en Best of Customer Media gaan dit jaar verder als één nationale vakprijs, de Grand Prix Customer Media. De nieuwe award gaat naar de voorhoede van de makers van relatiemedia in Nederland. Met het samengaan van de twee vakprijzen willen Logeion en Smin meer synergie creëren, de best practices in het vak een groter podium bieden en deze voor een bredere doelgroep zichtbaar maken.

De Grand Prix Customer Media zet de beste customer media initiatieven in de schijnwerpers. Dat kunnen zowel print, online als audiovisuele middelen zijn, gericht op zakelijke relaties, klanten of werknemers. Het is dé erkenning voor de koplopers onder de customer media die zich in het voorafgaande jaar hebben weten te onderscheiden op de pijlers: strategie, middelenkeuze, vorm, inhoud en effectiviteit. Zowel makers als opdrachtgevers kunnen inzenden voor zes categorieën. Een topjury bestaande uit zwaargewichten uit het vak staat garant voor een gedegen beoordeling.
 
De inschrijving voor de Grand Prix Customer Media opent 20 juni. Inzenden is mogelijk tot 9 september en de feestelijke uitreiking vindt plaats op 17 november. Een inhoudelijk programma over de meest recente vakontwikkelingen is aan de uitreiking gekoppeld.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch