Haagse CityMarketing-dag krijgt opfrisbeurt

02-08-2012 (08:35) - Marketing

10 jaar geleden startte Prins voor een Dag als een CityMarketing-concept om Den Haag bij ‘organiserend Nederland’ te profileren als MICE stad. Dat is het nog steeds, maar na 10 jaar is het tijd voor een opfrisbeurt, met daarbij een nieuwe naam, MICE Monday
 
Kon men de afgelopen jaren kiezen uit diverse vastgestelde routes, dit jaar kunnen de genodigden via een unieke registratiemethode zelf bepalen welke locatie ze willen bezoeken en wie ze willen spreken. Daarnaast wordt de service geboden om vanaf Amsterdam, Utrecht en Rotterdam opgehaald te worden, begeleid door enkele Haagse partners. Reistijd wordt daarmee kwaliteit!
 

MICE Monday wordt georganiseerd door een comité van Haagse partners in samenwerking met Den Haag Marketing, waarbij de kracht van een gezamenlijke profilering centraal staat. Zo worden de toekomstige topics van de stad zoals het WK hockey, 200 jaar Koninkrijk en 100 jaar Vredespaleis onder de loep genomen om als kapstok te kunnen dienen voor een eigen evenement, congres of bijeenkomst in de Hofstad. 


Bureaus

Media

Economisch