HEINEKEN en GelreDome verlengen samenwerking

23-08-2012 (08:45) - Marketing

Het GelreDome en HEINEKEN hebben de bestaande samenwerkingsovereenkomst verlengd tot 2018. In de evenementenlocatie worden al sinds maart 2008 Heineken, Amstel en Brand bier geschonken. 

De samenwerking gaat verder dan alleen de verkoop van bier. Zo ondersteunen Heineken en Amstel de promotie van evenementen in het GelreDome en heeft HEINEKEN Nederland bijgedragen aan de verbetering van de kwaliteit van de horecaruimtes en tapinstallaties. Ook lanceerde HEINEKEN in de businessruimte al diverse productinnovaties; van Jillz tot Heineken Extra Cold.


Reacties

Hahaha, dus in het Gelredome, in het Oosten van het land, wordt Heineken geschonken (althans, het zal wel zo'n aangelengd waterig goedje zijn dat nergens naar smaakt), en in de Amsterdam Arena krijg je Grolsch te drinken. Wat een onzin allemaal. De omgekeerde wereld. Dan neem je jezelf als merk toch volstrekt niet serieus. Flauwekul-marketeers zijn het, die daar achter zitten. Tragisch.
Autofreak @ 27-08-2012 19:21 uur

Bureaus

Media

Economisch