Het Achterhuis Online wint EUROPEAN MIXX AWARD

24-06-2011 (00:00) - Marketing

De Interactive Advertising Bureaus (IAB) heeft bekendgemaakt dat Het Achterhuis Online bekroond is met de European Mixx award in de categorie Best Brand/Product Launch. De European Mixx awards worden jaarlijks internationaal toegekend aan het beste interactieve werk van Europa. 


Ellen Hooghiemstra, Creative Director LBi Lost Boys: ‘Wij zijn enorm trots op de internationale erkenning voor Het Achterhuis Online. De lange verblijfsduur van de bezoekers toont aan dat we met succes  de herinnering aan Anne Frank op een onderscheidende manier levend houden.’
LBi Lost Boys en de Anne Frank Stichting hebben Het Achterhuis Online in nauwe samenwerking ontwikkeld.
Bij de lancering in april 2010 kreeg Het Achterhuis Online direct veel aandacht van nationale en internationale pers. Sindsdien hebben al ruim 800.000 mensen de website bezocht. Bezoekers blijven gemiddeld 17 (!) minuten op de site. De European Mixx award is de derde internationale prijs voor Het Achterhuis Online. Eerder won dit project al de Adobe Max award en een prestigieuze Webby award.


Reacties

ItÂ’s really great that people are shanrig this information.
Rusty @ 08-07-2011 08:43 uur

Bureaus

Media

Economisch