Interpolis zet social media in

27-07-2011 (09:31) - Marketing

Buiten valt het zomerweer af en toe nog wat tegen, op de sociale media kanalen is de zomer in volle gang. Interpolis maakt van deze zomer gebruik om vol in te zetten op het gebruik van Twitter, Facebook en nieuwkomer Repudo om de interactie met het Nederlandse publiek aan te gaan.

Op de Facebook pagina van Interpolis kunnen mensen hun beste preventietips achterlaten voor de vakantie. Of het nu bij de voorbereiding is, gedurende de reis of bij aankomst op de bestemming. Alle vakantietips worden op de Interpolis Facebook pagina gebundeld en kunnen worden gedeeld met de connecties van de Facebookgebruiker. Als beloning krijgen de tipgevers een speciaal vakantiepakketje van Interpolis thuisgestuurd met handige preventieve middelen zoals een slaapmasker en zonnebrandcrème.

Ook voor festivalgangers heeft Interpolis deze zomer iets leuks in petto. Via Repudo, de mobiele applicatie waarmee je virtuele objecten kunt oppikken in de fysieke wereld, verstopt Interpolis speciale festivalpakketjes in heel Nederland. Men kan deze pakketjes oppakken door de Repudo applicatie te downloaden en naar de precieze GPS locatie te gaan waar het pakketje zich bevindt. Het festivalpakketje met daarin onder meer verfrissingsdoekjes en pleisters wordt dan thuisgestuurd. Elk pakketje kan één keer worden opgepakt.

Via Twitter worden de volgers van Interpolis op de hoogte gehouden van de laatste tips die op Facebook zijn geplaatst. Ook kunnen zij hier en daar een tip verwachten waar nog een festivalpakket 'op straat' ligt. De campagne duurt tot 1 september.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch