JCDecaux wint reclamecontract Rotterdam

22-06-2011 (09:27) - Marketing

JCDecaux mag ruim 100 reclamezuilen gaan exploiteren in de stad Rotterdam. Het Amsterdamse bedrijf deed de beste aanbieding in een tenderprocedure. JCDecaux is met haar uitgebreide netwerk nu als enige aanwezig in de vier grootste steden van Nederland.

JCDecaux heeft per 1 januari 2012 exclusieve gemeenteconcessies in de vijftien grootste steden van Nederland. De wereldmarktleider in buitenreclame richt haar pijlen al jaren op grote steden en stadsregio’s. Zij gelooft dat juist hierin de absolute meerwaarde van een buitenreclamecampagne ligt. ‘De steden in ons productaanbod hebben allen een sterke regiofunctie. De stad is de plek waar de Nederlander woont, werkt, winkelt en recreëert’, aldus algemeen directeur René Witzel. ‘Buitenreclame is het enige medium dat alle inwoners en bezoekers van grote steden bereikt. JCDecaux is aantoonbaar dé buitenreclamepartij in Nederland en mag eigenlijk niet ontbreken in een buitenreclamecampagne.’
 


Bureaus

Media

Economisch