KIT KAT introduceert game-app

03-08-2012 (08:32) - Marketing

Nederlanders kunnen geen genoeg krijgen van de combinatie hazelnoot en chocolade; alleen melkchocolade is populairder. Speciaal voor alle hazelnootliefhebbers introduceert Nestlé daarom eind juli KIT KAT ChunKy Hazelnut Cream in een verpakking van 4 repen. 
 

Naast Hazelnut Cream lanceerde KIT KAT deze zomer een nieuwe gratis app: Game Break. Iedereen die toe is aan een  korte ‘break’ kan met Game Break altijd en overal even ontvluchten aan de dagelijkse hectiek. De app is een combinatie van de bekende en door iedereen zo geliefde spellen ‘Wie ben ik?’ en ‘Wie is het?’, waarin je in de huid van iemand anders kruipt. Door te raden welk persoon of karakter je tegenstander voor jou heeft gekozen, win je het spel. Sinds de lancering is Game Break al door zo’n 10.000 gebruikers gedownload. 


Bureaus

Media

Economisch