Louwman & Parqui geeft magazine persoonlijke afzender mee
11-06-2012 (08:43) - Marketing
Lexus-importeur Louwman & Parqui benadrukt zijn persoonlijke relatie met de Lexus-rijder met het uitbrengen van 12 wisseledities van het relatiemagazine MyLexus. Voortaan ontvangt iedere klant een blad met daarin een voorwoord namens de dealer of Lexus-vestigingsmanager uit de eigen regio. Daarnaast is het magazine inhoudelijk en cosmetisch vernieuwd.
Uitstekende service en een goede relatie met de klant staan bij Lexus hoog in het vaandel; de Lexus-dealer of vestigingsmanager kent zijn klanten vaak persoonlijk. Volgens het vernieuwde concept van MyLexus krijgt het blad daarom een voorwoord plus foto van de eigen bekende Lexus-dealer of -vestigingsmanager mee, zodat iedere ontvanger zich direct thuis voelt in het blad.
Verder is de inhoud van het blad vernieuwd en biedt MyLexus nog meer praktische informatie en nieuws. Met een groter aantal pagina’s dan voorheen is er bovendien meer ruimte voor achtergrondreportages over de innovaties van Lexus en de persoonlijke ervaringen van rijders met het kwaliteitsmerk. De vernieuwde lay out tot slot maakt het blad toegankelijker en beter aansluitend bij de Lexus-huisstijl.