Martini-muziek in top-10
19-01-2010 (11:23) - Marketing
Ze lopen al de hele dag met een big smile op kantoorvan The Missing Sync. Ze hebben met het bedrijf de eerste top 10 hit te pakken. `En daar zijn we trots op. Na IOS met 'Uit de Schaduw' voor de Staatsloterij, Patty met 'You and Me' voor Volkswagen, Buster Cottam met 'Carry On' voor T-Mobile, Stevie Ann met 'Welcome the Sun' voor Zonneradar (Wieckse) en Brainpower & Intwine met 'Chosen' voor Assassins Creed heeft The Missing Sync wederom met succes een artiest aan een merk gekoppeld.
Het nummer 'A Night Like This' van Caro Emerald dat gebruikt is door de Martini 'Moments' campagne is uitgegroeid tot een top-10 hit. De song wordt inmiddels veel gedraaid op de radio en Radio 3FM heeft de single deze week zelfs uitgeroepen tot Megahit. De afgelopen twee weken stond hij al steevast in de top 5 op de I-Tunes hitlijst. The Missing Sync heeft in opdracht van reclamebureau Watson & Lewis de artiest gekoppeld aan Martini en de single geproduceerd met Caro Emerald. 29 januari verschijnt het volledige album 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor'.