Nederland in wereldtop marketingcommunicatie

02-10-2012 (08:37) - Marketing

Alle acht Nederlandse campagnes die ingezonden zijn voor de IMC European Awards zijn beloond met een nominatie. Met deze score behoort Nederland wederom tot de top 3 van best scorende landen in Europa op het gebied van geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. 
 
De internationale jury beoordeelde in totaal 64 campagnes verdeeld over 14 categorieën. Ingezonden campagnes zijn gejureerd op strategie, mediakeuze, creatieve strategie en effectiviteit. Uiteindelijk werden na zeven weken online jureren 46 campagnes genomineerd. Renate Vogt, juryvoorzitter over de jurering: ‘Bureaus zenden steeds selectiever in. Deels is dit te wijten aan de recessie. Een belangrijke rol speelt ook het toegenomen bewustzijn bij bureaus van de winkansen. De kwaliteit van de inzendingen blijft onverminderd hoog en lijkt ieder jaar te stijgen.’
 
De uitreiking waar de kleuren van het edelmetaal bekend wordt gemaakt zal net als vorig jaar per land individueel georganiseerd worden. 
 

 


Spark

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch