Olympisch partnerschap CBS Outdoor

08-06-2011 (09:28) - Marketing

CBS Outdoor heeft in het Verenigd Koninkrijk een tienjarig partnerschap van meerdere miljoenen ponden heeft gesloten met Westfield, een van de grootste aanbieders van winkelcentra wereldwijd. Met deze deal is CBS Outdoor de exclusieve partner voor digitale advertenties in Westfield Stratford City, het winkelcentrum naast het Olympisch dorp in London voor de spelen en de paralympics van 2012. Westfield Stratford City wordt geopend op 13 september en is daarmee het grootste stedelijke winkelcentrum van Europa.

Deze samenwerking is het grootste partnerschap rondom digitale retail buitenreclame in het Verenigd Koninkrijk. Wereldwijd beschikt CBS Outdoor over 37.000 digitale schermen. Uit onderzoek weet CBS Outdoor dat mensen veel op weg zijn en juist daar open staan voor commerciële boodschappen. Hier spelen zij op in via traditionele buitenreclame, maar ook door meer interactie te zoeken via digitale toepassingen en integratie met social media. Ook in Nederland worden mogelijkheden onderzocht op welke wijze digitale buitenreclame (Out of Home) kan worden toegepast.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch