ONVZ aan tafel in gesprek met klanten
08-08-2012 (08:39) - Marketing
ONVZ Zorgverzekeraar is vanaf dit jaar nadrukkelijker in gesprek met al haar klanten in het concept ‘Aan Tafel!’. Aan een ONVZ tafel worden beurtelings verzekeringsadviseurs, werkgevers en consumenten uitgenodigd om in discussie te gaan over verschillende onderwerpen gerelateerd aan de gezondheidszorg en diensten van ONVZ. De zorgverzekeraar gebruikt de inzichten onder andere om de dienstverlening te optimaliseren en om klanten proactief te informeren over ontwikkelingen in de zorgverzekeringsmarkt.
Eind juni vonden de eerste Aan Tafel!-sessies met verzekeringsadviseurs plaats. Deze bijeenkomsten werden positief ontvangen en worden mede daarom periodiek herhaald. Later dit jaar staan sessies met werkgevers en consumenten op de planning. Aan de ONVZ tafel nemen maximaal 15 deelnemers plaats zodat er voldoende ruimte is voor interactie. In september wordt daarnaast een eerste webseminar georganiseerd, zodat ook grotere groepen online Aan Tafel! kunnen gaan.