OrangePitch tijdens WK Voetbal
25-03-2010 (12:53) - Marketing
Onlangs zijn de Heineken Music Hall en Leaf Experience Marketing een business netwerkmodel overeengekomen waarbij ‘duurzaam ondernemen’ een belangrijk speerpunt is. Onder de naam ‘OrangePitch’ wordt tijdens twee pouledagen van het Nederlands elftal in de World Cup, dit nieuwste zakelijke evenement in de Heineken Music Hall in Amsterdam georganiseerd.
Maandag 14 juni, wanneer de wedstrijd Nederland tegen Denemarken gespeeld wordt en donderdag 24 juni, als ons land het opneemt tegen Kameroen, staat de Heineken Music Hall geheel in het teken van World Cup en World Business. OrangePitch biedt het Nederlandse bedrijfsleven de bijzondere gelegenheid de twee Nederlandse voetbalwedstrijden live op grote schermen mee te maken met collegae, klanten en vrienden en tegelijkertijd de zakelijke relaties te versterken en uit te breiden. Beide dagen zijn ook vooraanstaande personen uit de voetbalwereld te gast die ook zakelijk hun verhaal gaan doen.
OrangePitch garandeert voor iedere ondernemer die aan dit evenement mee doet vijf zakelijke afspraken. Tijdens de online voorregistratie van dit netwerkevenement wordt iedereen gevraagd een kort profiel van zijn of haar bedrijf te maken. Dit profiel wordt vijf maal uitgeprint en samen met vier andere profielen bij binnenkomst op het evenement zelf – in een gesloten envelop – aan een aanwezige uitgereikt. Gedurende de dag/avond kan iedere ondernemer naar eigen behoefte ‘personen ruilen’ om tenslotte met vijf, voor een ieder, waardevolle afspraken huiswaarts te keren. Dit staat los van de businesscontacten die iemand zelf legt.
‘Dit is onze zakelijke variant op het ‘fast dating’-model’, aldus Kasper Lentz – initiator van dit evenement en grondlegger van Leaf Experience Marketing. ‘’Tijden veranderen en mensen veranderen… wij zijn altijd op zoek naar nieuwe en doeltreffende invalshoeken voor ‘het bedrijven van business’. Zo houd je het interessant en verrassend voor alle betrokken partijen.’