Postume horeca-eer voor André Hazes
08-01-2010 (11:00) - Marketing
ENA en Media Tools registreren sinds begin 2008 welke muziek er wordt gedraaid in de Nederlandse horeca. Vorig jaar werd de eerste SENA- MEDIA TOOLS AWARD uitgereikt aan Nick & Simon voor de meest gedraaide Nederpophit ‘Rosanne’. Tijdens de Horecava 2010 wordt de SENA-MEDIA TOOLS AWARD 2009 aan Frans Duijts uitgereikt. Afgelopen jaar was zijn ‘Jij denkt maar dat je alles mag van mij’ de meest gedraaide Nederpophit in de horeca.
Naast de award voor de meest gedraaide Nederpophit, wordt dit jaar ook eenmalig een award aan de meest gedraaide Nederlandse artiest in de horeca uitgereikt. André Hazes blijft onovertroffen in de horeca en wint de SENA-MEDIA TOOLS OEUVRE AWARD voor meest gedraaide artiest in de Nederlandse horeca aller tijden! Zijn hits, zoals ‘Bloed, zweet en tranen’, ‘De Vlieger’ en ‘Kleine jongen’, blijven erg populair bij de horecabezoekers. De prijs wordt in ontvangst genomen door André’s kinderen Roxeanne en André Junior.
De uitreiking van SENA-MEDIA TOOLS AWARDS 2009 wordt gepresenteerd door TROS-DJ Daniël Dekker. De awards worden uitgereikt door Ad Roland (Media Tools) en Hans van Berkel (directie SENA).