Ruim baan voor Melkunie

06-09-2012 (09:21) - Marketing

Toen bekend werd dat Arla het vertouwde merk Melkunie zou herintroduceren, vroeg de redactie van ReclameWeek en Fonk de mening van onze lezers over deze herintroductie. Het resultaat: Melkunie is bij wijze van spreken nooit weg geweest. 

Al meent 19% van de ondervraagden ook dat er ‘genoeg merken in het schap staan’ vooralsnog luidt de opinio communis: ruim baan voor Melkunie!
 
De vraag luidde: Melkunie wordt door Arla geheel ‚next level’ en in nieuwe pakken geherintroduceerd, mèt Peer Mascini als vaandeldrager. Wat vinden ‚wij’ hiervan?
 
46% Prima! Het is net of Melkunie nooit weg is geweest.
21% Next level? Wat bedoelen ze met next level?
19% Wat een gezeur, melk is gewoon melk en er staan echt genoeg merken in het schap.
11% Melkunie? Geweldig merk! Maar waarom Peer nu weer van stal gehaald…
3% Ik ben benieuwd hoe die nieuwe pakken eruit zien. Ik ga morgen meteen kijken!
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch