Unilever kiest voor mobiel bij Café Zero°-campagne

12-06-2012 (08:40) - Marketing

Unilever, Sanoma Media, Mindshare en Adrime zijn samen tot een unieke mobiele uiting gekomen voor de Café Zero° awareness campagne. Voor het eerst is er een half page in-banner video op de mobiele platformen van NU.nl te zien waarmee de consument de commercial kan bekijken en meteen door locatie targeting de dichtstbijzijnde plek vindt waar de ijskoffie Café Zero° te koop is. 
 
Philip Sijthoff, Media Manager, Unilever: ‘De doelgroep van Café Zero° is in hoge mate on the go en mobiel actief. Hoe mooi is het dat je innovatieve media als deze kan inzetten die rechtstreeks de doelstellingen ondersteunen, namelijk het verhogen van de bekendheid van Café Zero° als out-of-home product en ook waar het product verkrijgbaar is. Twee vliegen in één klap.’

De campagne loopt van week 23 tot en met week 27 en wordt bij mooi weer extra ingezet. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch