Vodafone hoofdsponsor Fashion Week

27-05-2011 (09:29) - Marketing

Amsterdam International Fashion Week (AIFW) heeft communicatiebedrijf Vodafone aangetrokken als hoofdsponsor van haar organisatie. Het sponsorschap van AIFW wordt voor nog onbepaalde tijd aangegaan en wordt geactiveerd met ingang van haar jubileumeditie (15e editie) in juli. Met het aantreden van Vodafone als hoofdsponsor kan AIFW haar activiteiten ter ondersteuning van modetalent en commerciële modelabels verder professionaliseren en uitbouwen. Zo is AIFW voornemens om ook landelijke activiteiten gedurende het gehele jaar te organiseren.

Amsterdam International Fashion Week is het Nederlandse modeplatform dat mode evenementen organiseert voor zowel de professionals als de consument. AIFW slaat continu bruggen tussen cultuur, creativiteit en commercie en stelt talenten en commerciële modelabels in staat zich aan een select of juist aan een breed publiek te presenteren. AIFW versterkt zodoende het Nederlandse modenetwerk bestaande uit ontwerpers, commerciële modelabels, fabrikanten, toeleveranciers, agenten, importeurs, onderwijsinstellingen, retailers en het bedrijfsleven.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch