BrandDeli officiële Nederlandse salespartner van Twitter

21-12-2016 (07:00) - Media

Twitter en BrandDeli kondigen aan dat BrandDeli de officiële Nederlandse salespartner van Twitter wordt. Vanaf 1 januari 2017 wordt BrandDeli verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentiemogelijkheden op het social media platform in de Nederlandse markt.


Met de toevoeging van Twitter in het portfolio, kan BrandDeli de adverteerder naast TV en online, ook zichtbaarheid op een van de grootste social media platformen aanbieden. BrandDeli wordt verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentiemogelijkheden op Twitter richting de middelgrote en grote adverteerders in de Nederlandse markt. Om de kennis te behouden en de goede samenwerking met de bestaande relaties en klanten te continueren, treedt een aantal sales medewerkers van Twitter in dienst bij BrandDeli.


verkleinen personeelsbestand

De samenwerking volgt op de internationale herstructureringsplannen en de verkleining van het personeelsbestand die door Twitter in Q3 2016 werden aangekondigd. Twitter laat weten dat Marc de Vries, Managing Director in de Benelux sinds 2013, het transitieproces zal begeleiden, waarna hij in februari 2017 vertrekt bij het bedrijf.

 


Bureaus

Marketing

Economisch