Check-in en dORIZON lanceren WINTER magazine

20-12-2016 (11:43) - Media

Het gevoel van de winter is door Check-in PR en dORIZON Media vertaald naar een magazine. WINTER magazine werd gisteren in De Uithof gelanceerd. De eerste editie van het magazine werd overhandigd aan speciaal genodigde gasten. 
 
Eline van Nuenen van Check-in is hoofdredacteur van het nieuwe blad. Ze vertelt dat ze wil laten zien dat een winterse reisbeleving meer is dan alleen wintersport. 'Hoewel het in Nederland niet vaak sneeuwt, spreekt een witte wereld tot de verbeelding. Wij willen lezers laten zien dat de winter een perfect seizoen is voor bijzondere reisavonturen', vertelt  lifestyleredacteur Eline Heeres hierover. 'In het blad lees je uiteenlopende reisverhalen. Van een duik met orka's in Canada en een sleehondenrit door Noorwegen tot een reis naar winters Chili.' Ook vinden lezers tips voor winterfotografie, winterkamperen en winterse fashion.
 
WINTER kost 5,95 euro, wordt uitgegeven onder het label Meridian Travel en is zowel on- als offline verkrijgbaar via de webshop van Meridian Travel (t/m oktober 2017) en bij verschillende verkooppunten van Aldipress zoals AKO, Bruna, Primera, Albert Heijn, Jumbo (van januari t/m maart 2017). 
 

Bureaus

Marketing

Economisch