Fonk kiest meest inspirerende Nederlandse merken
02-11-2016 (11:20) - Media
Hoewel Nederland bepaald niet groot is, zijn we van oudsher op één punt op zijn minst groots: onze handelsgeest is sinds eeuwen wereldberoemd. De redactie van Fonk Magazine maakte een selectie uit inspirerende, actuele Nederlandse merken en ondernemers.
inspirerende merken
Brands die verbazen, inspireren en ontroeren: wij kozen uit de vele opties VanMoof, Amsterdam Light Festival, Nijntje, EYE, TU Delft en Rituals. In Fonk 193 alles over onze motivatie en de merken in kwestie.
inspirerende ondernemers
En dan: de ondernemers: met deze Nederlanders kunnen we moeiteloos een monumentaal handboek vullen. Hoe moeilijk is het dan als je moet kiezen. Toch is dat precies wat we hebben gedaan (met een ‘namasté’ naar al die andere Nederlandse toppers voor wie we zeker in een volgende editie ruimte gaan maken). Voor nu doen we het onder anderen met Michiel Mol (‘Als ik een droom heb, spreek ik hem uit’), Vivienne van Eijkelenborg (‘Aim high Shoot for the moon’), David de Kock en Arjan Vergeer (‘Elke ondernemer heeft de potentie om de wereld te veranderen’). Lees vanaf pagina 34 meer over (onder anderen) deze inspirerende mensen en hun visies.
Ook in deze editie
* De tweede aflevering van onze nieuwe rubriek Social Madness met onder meer een gewetensvraag;
* Een hommage aan het Amsterdamse modeduo Puck & Hans;
* Het media diet van Lars Reimerink (Lijm Amsterdam);
* Reclamedieren Carola Kesteloo & Gabber
* Hoe Marcel van der Heijden met a friend of mine vrienden voor het leven creëert;
* Creative groundrules voor kidsmarketing. BrandDeli deelt kennis & kunde;
* Dutch Design Week: makersfestival van Hollandse komaf.
Wil je de digitale editie van fonk magazine lezen?
We hebben een prachtige actie waarbij je nu al een abonnement voor een tientje kunt sluiten!
Pak hier je kans!