Fonk over retail in de fast lane
05-10-2016 (09:45) - Media
De retailsector zet in steeds hoger tempo en met steeds geavanceerder middelen alles op alles om deconsument naar binnen te lokken. De consument vraagt en de winkelier draait, of sterker nog: de winkelier draait nog vòòrdat de consument vraagt. Fonk 191 pakt uit:
In fonk 191 laten we specialisten aan het woord over wat retail in de fast lane betekent. Een greep uit de onderwerpen:
Robert Bohemen (Blokker) pakt na de vele verwijten de handschoen op;
we richten het vizier op de kersvers gelanceerde hondenplatform Tinki.nl. Een initiatief voor ‘een miljoenenmarkt die slaapt’;
retailspecialist Albert Top (Crossmarks) neemt ons mee in een review van de reisbranche;
Karina Buitenhuis van Eigen Fabrikaat benadrukt nu eens niet de verschillen, maar juist de overeenkomsten tussen de retailer en zijn bureau;
REGGS' creative director Adel Kassem vertelt over retail in (nabije) toekomst.
Hoewel we zoals altijd eigenlijk pagina’s te kort komen, rijgen we ook buiten het retail thema weer smaakmakers aan elkaar. Reclamedier Coffee is hartveroverend;
we lazen het nieuwe magazine WOTH en vermogensbeheerder Volmer Schellens deelt op een sympathieke manier zijn media diet.
Retail in de fast lane? Sla deze editie erop na, lees fonkonline en volg ons op de social media. 100 Procent zeker dat je dan precies weet what’s hot and what’s not.
Fonk Magazine lees je nu een half jaar lang voor een tientje. Grijp je kans hier!