Katja Schuurmans Glossy DOOD volgt Jezus! op

02-11-2016 (12:14) - Media

Vanaf vandaag ligt de glossy DOOD in kiosken, boekhandels en supermarkten. Anders dan de naam doet vermoeden gaat DOOD vooral over het leven. Hoofdredacteur Katja Schuurman ging voor het blad bijvoorbeeld op zoek naar onsterfelijkheid.
 
Verder maakt ze onder andere kennis met een cryonist, iemand die zich wil laten invriezen om de dood te slim af te zijn. In het blad zijn tevens bijdragen te vinden van onder andere Youp van ’t Hek, Ruud de Wild, Johnny de Mol, Wim Helsen en Joris Luyendijk. Zo vertelt Ruud de Wild een persoonlijk verhaal over muziek met een zwart randje en Joris Luyendijk onderzocht hoe het bankwezen geld als water verdient met rampen en oorlogen. 
 
DOOD is de opvolger van de controversiële glossy Jezus! De bladen zijn door dezelfde makers samengesteld. Vormgeving en fotografie zijn wederom in handen van KesselsKramer.
 

Bureaus

Marketing

Economisch