Last call: vrijdag deadline inzenden Mercurs
21-09-2016 (09:00) - Media
Vrijdag aanstaande is de definitieve deadline voor het inzenden voor de Mercurs. Alle categorieën zijn dit jaar aangescherpt en aangepast. Er kan ingezonden volgende Mercurs:
Mediamerk van het Jaar (nieuwe categorie): voor mediamerken met een 360graden-visie, vertaald naar minimaal twee platformen.
Printmagazines worden bekroond als Magazine van het Jaar.
Nieuwe titels (online of in print) of alternatieve productvarianten, kunnen worden ingezonden voor Lancering van het Jaar.
Een vormgeving of een restyling van onderscheidend hoog niveau, zend je in voor Artdirection van het Jaar.
Reportage van het Jaar: de beste beeldreportages, videoreportages en tekstreportages.
Creatieve, effectieve en efficiënte marketingacties gaan op voor de Marketingactie van het Jaar.
Events, apps, (online) retail en andere innovatieve daden passen in de Merkinnovatie van het Jaar.
Last but noyt least: Hoofdredacteur van het Jaar.
Voor de tweede keer wordt in samenwerking met het Lucas Ooms Fonds de BeLOFte van het Jaar uitgereikt. Talent kan uit alle disciplines van het vak komen en hoeft niet bij een uitgeverij te werken, maar moet wél door iemand worden aangemeld.
Online inschijven? Dat kan hier.