Nieuwe fonk over corporate brands
18-05-2016 (10:07) - Media
Corporate brands als boosters van onze economie. Dat staat centraal in deze gloednieuwe editie van fonk. Daarnaast praten we in dit nummer met een man die de afgelopen 23 jaar een merk op zichzelf lijkt te zijn geworden: Massimo van der Plas. Hieronder alvast een greep uit de vele andere onderwerpen:

- 6 Professionals over de meest pure vorm van merkcommunicatie. Altijd eerlijk blijven, is het credo
- Namen die een klein land groot maken. Fonk over de boosters van de Nederlandse economie
front pages
Met: The journey of Bas Kosters, gelukzoekers en gelukbrengers, Breaking Stones en Wolford steunt Foam
bits & pieces
Met: Ebru Umar, Alexander Klöpping, Mark Rutte
en Babette Kellerman
bureaus
Behind the screens bij TBWA\Neboko. ‘We zijn best tevreden’
Massimo van der Plas
‘Uiteindelijk wil ik natuurlijk ook weer de lead pakken. Hier of in het buitenland’
uitgelicht:
VBAT voor Het Concertgebouw
media
Media-diet van Anneke Schogt. ‘Iemand nog ooit iets gehoord van de hype narrowcasting?
marketing
Unibail Rodamco helpt marketers kansen pakken. ‘Wij trekken veelal internationale brands aan die op zoek zijn naar direct contact’
Conscious Capitalism
Jan Rijkenberg reviewt Conscious Capitalism en geeft vijf sterren
Nieuwsgierig geworden? Lees fonk magazine 181 hier!