Season’s greetings van Marilyn Monroe

23-12-2015 (14:11) - Media

De laatste editie van het jaar is een feestje om te maken, maar zeker ook om te lezen. Met op de cover the woman who made love to the camera
 
Met in deze editie:
Het Media-dieet van Sjors Fröhlich (BNR Nieuwsradio): ‘Ik zie tweets toch graag bevestigd door journalisten’ 
 
Initiatieven die opvielen in 2015: 
Hoe reclame wereldproblemen kan helpen oplossen. 
Lemz en Ecover over advertising in de nieuwe wereld. 
 
Top 10 goede doelen van 2015: 
we believe in helping people. 
 
Geloof in jezelf: 
Michael Dijkstra Taurel over hoe je als merk believe kunt inzetten om het verschil te maken.
 
Luxe en de feestdagen: 
je kunt er niet omheen. Een selectie vanmust haves volgens fonk. 
 
Bert Hagendoorn kijkt achter de schermen: 
Bij Jeroen Krielaars, Motion Design Director bij Calango. 
 
Reclame-iconen: 
Hoe Unox een oer-Hollandse traditie schiep.
 
Nog geen abonnement? Ook jij bent welkom bij fonk! 
 
 

Tot ziens in 2016!

Het thema – ‘we believe’ – staat voor alles met maatschappelijk en sociaal belang. Zoals: de kracht van eco, hoe kan het anders en de waarde van allerlei goede doelen waarin heel veel mensen dagelijks hun kracht en energie steken.  

Maar het moet ook niet àl te zware koek worden tegen het einde van het jaar. Een knipoog mag, nee moet! En dus gingen wij vol vrolijke moed ook voor de aantrekkingskracht van luxe. Zonder enig probleem stelden we een gekke top 10 samen van items die op de één of andere manier met het vak verbonden zijn. 
 
digitale toast 
Alvast een digitale toast op onze lezers en onze adverteerders. Dank dat jullie er zijn en fonk jaar in jaar uit volgen, lezen en ondersteunen met nieuws, met verhalen en met advertising. 

Wie weet treffen wij elkaar tijdens één van de vele borrels en feesten die bij de jaarwisseling horen en kan ik het papieren glas omruilen voor een echt glas. Maar hier en nu zeggen we vooral: heb fijne dagen en tot ziens in 2016!

 


Bureaus

Marketing

Economisch