TMG biedt in 2017 nog meer content on demand

05-10-2016 (17:39) - Media

Telegraaf Media Groep (TMG) presenteerde op 5 oktober adverteerders welke ontwikkelingen er binnen het merkportfolio zijn. Vorig jaar werd het ‘24/7 event’ voor adverteerders voor de eerste keer georganiseerd.


Op 5 oktober was theater Amsterdam toneel van ‘24/7 part two:
 

Digitaal videoplatform Telegraaf VNDG 2017 van start
Vanaf het voorjaar van 2017 gaat het nieuwe online videoplatform Telegraaf VNDG van start. De consument krijgt hiermee on demand, overal en altijd, toegang tot grotendeels gepersonaliseerd nieuws via ieder device. Talpa, met wie TMG een partnership gesloten heeft, levert hiervoor het technische platform. Telegraaf VNDG biedt via een gebruikersvriendelijke omgeving (app en website) een gebundelde mix van nieuws-, sport-, entertainment-, auto-, opmerkelijk- en lifestylevideo’s van De Telegraaf. En met eigen programma’s, waaronder:

Nieuwsshow vanaf 06.00 uur ’s ochtends
Bord in de tuin: binnenkijken bij een BN’er die zijn of haar huis verkoopt
Alle doelpunten van de Eredivisie, Jupiler League en Tweede Divisie
De gouden tip: een spannend misdaadprogramma met John van den Heuvel
Op de stoel: interessante gesprekken met kopstukken uit de voetbalwereld
24/7 Wheels: alles over auto’s
Kijkje in het leven van…: een kijkje in het leven van een BN’er
On demand en gepersonaliseerd

Telegraaf VNDG biedt de gebruiker content die is toegespitst op het persoonlijke kijkgedrag. Daarnaast is het mogelijk dagelijks op een zelf gekozen moment de videosamenvatting van die dag te ontvangen op basis van eigen interessegebieden. Via ‘Mijn Telegraaf VNDG’ krijgt de gebruiker een overzicht van alle videocontent die hij of zij volgt, van programma’s, categorieën tot journalisten. Ook is het mogelijk om video’s op te slaan om later te bekijken. Telegraaf VNDG is voor iedereen gratis toegankelijk. De Telegraaf abonnees krijgen daarnaast toegang tot een premium gedeelte. Tot slot kunnen consumenten straks kiezen uit verschillende modules om tot een abonnement te komen dat optimaal aansluit op hun persoonlijke kijkwensen.


Datalab

Adverteerders kunnen nu al terecht bij de nieuwe unit Datalab van TMG. Deze unit geeft adverteerders de mogelijkheid om specifieke doelgroepen te bereiken. Ook wordt de database van TMG gebruikt om klantervaringen te verbeteren bij nieuw gelanceerde websites en apps en om het online nieuwsaanbod aan te laten sluiten bij de interesses en voorkeuren van de consument. Er worden geen naw-gegevens van klanten verstrekt aan adverteerders.


Bureaus

Marketing

Economisch