vdBJ maakt relatiemagazine voor E&Y
09-07-2009 (00:00) - Media
Ernst & Young heeft vdBJ/Communicatie Groep als partner gekozen voor het uitbrengen van een nieuw relatiemagazine. Het blad is bedoeld voor cfo’s, ceo’s, commissarissen, controllers en tax directors.
E&Y wil met het magazine een ‘podium bieden aan toppers van binnen en buiten de organisatie die vertellen over financiële oplossingen, die sectoren analyseren en die inspirerende visies delen’. Thema van het eerste nummer is ‘Kansen in de crisis’, waarvoor driehonderd topmanagers zijn geïnterviewd.
Het bedrijf wil op deze manier de selectie doelgroep, die ‘altijd te veel werk en te weinig tijd heeft’, overtuigen dat het tijdschrift voor hen toegevoegde waarde biedt. Daarvoor is gekozen voor een ‘stijlvolle en toegankelijke vormgeving met een robuuste typografie, zodat waardevolle informatie direct opvalt. De totale uitstraling van het magazine is conform het uitgangspunt van Ernst & Young: Quality in everything we do.’
Leers meer over sponsored media en relatiemagazines in Fonk 6. Dit nummer rolt volgende week van de pers.