FONK magazine
Editie #422 Rotterdam editie 2025
Ben je abonnee? Klik HIER om de nieuwste editie van FONK magazine te lezen.

Wat 'Rotterdam' anders doet? Ontdek het in FONK magazine 422!
FONK trapt het najaar af met dè Rotterdam editie van 2025
10-09-2025 (10:30) - FONK’s Rotterdam-editie is een fenomeen waarmee we ook dit jaar het nieuwe seizoen aftrappen. Dit keer blijken internationalisatie en AI dè gespreksonderwerpen binnen de Rotterdamse creatieve industrie. Verschilt dat heel erg van wat de rest van Nederland bezighoudt? Nee dus. Wat wèl anders is, is de manier waarop men daar in Rotterdam mee omgaat. Ontdek het vandaag FONK magazine 422!
Lees verder »
Lees verder »
Bureaus
Campagnes
- Eye Wish knipoogt naar vakmanschap in nieuwe merkcampagne
- Holland & Barrett helpt vrouwen+ hun cyclus begrijpen met HormoonWijzer
- Kruidvat en Suite Rouge maken beauty toegankelijk voor iedereen
- Closed on Monday positioneert De Koffiejongens als nieuwsgierig buitenbeentje
- 113 en VUUR doorbreken taboe op zelfmoord met 'Op zoek naar woorden'
Creatie
Marketing
- ShowHeroes vernieuwt contextuele targeting met AI
- Kinderen en Hallmark ontwerpen feestdagkaarten voor Kinderpostzegels
- Hera United slaat handen ineen met Booking, Nike, SportCity en Vriendenloterij
- Dit zijn de categoriewinnaars van de ABN AMRO Beste Winkelketen en Webshop Awards
- Enterprise nieuwe hoofdsponsor De Nationale Autoshow op BNR
Bucket list

Street art-ateliers in Amsterdam openen deuren op 13 en 14 september

Palestijns-Nederlandse coproductie Deadlift vanaf september in theaters

Happinez Fesitval keert na 6 jaar terug in Utrecht

Breaking & Entering Media te gast bij ADNIGHT Talent Program

De Doelen onthult veelzijdig programma cultuurseizoen 25/26
Sustainable
- Verstegen en partners bouwen aan eerste Nederlandse regeneratieve kruidenketen
- Vodafone biedt klanten garantie op smartphonebatterijen
- Albert Heijn redt miljoenen kilo's voedsel met nieuwe technologie
- No Waste Army bundelt de krachten met Waste Warriors
- Inschrijving Koning Willem I Prijs 2026 geopend
Media
- JAN blaast twintig kaarsjes uit in feestcafé Jantjes Verjaardag
- Rupert Murdoch draagt stokje over aan zoon na jarenlange strijd
- De Telegraaf bereikt de meeste CFO's en directeuren in Nederland
- CEO Marscha Krouwel verlaat na 25 jaar Hearst Nederland
- Deadline Mercur beLOFte van het Jaar nadert. Aanmelden? Doe het nu!
Audio

ESNS kondigt eerste 40 namen aan voor 40e jublieumeditie

Amsterdams THNDR ontwikkelt sonic branding voor VanMoof 2.0

Inzenden voor Audify Awards 2025 nu geopend

Nederlandse radiozender Tomorrowland ondergebracht bij 538

Audioreclame goed voor 118 miljoen euro in eerste helft 2025
Tech
Amsterdam Dance Event
Personal Growth
Lifestyle
- Onderzoek: Nederlanders voelen zich massaal jonger
- Picnic lanceert website met tips en tricks voor gezonde en duurzame voeding
- Misleidende TikTok-trends beïnvloeden Gen Z’s financiële kennis en gedrag
- 7 op de 10 Nederlanders mist kennis over veilig gebruik QR-codes
- Nederlanders hoeven niet ver te reizen voor cultuur, film of friet
Economisch
- Ben & Jerry's eist onafhankelijkheid van The Magnum Ice Cream Company
- ING en We Agency toeren met spaartaxi voor open gesprekken over geld
- Na Disney en Universal klaagt Warner Bros. Midjourney aan voor schending copyrights
- Rechter oordeelt: PostNL krijgt geen miljoenenvoorschot van overheid
- UGC-platform Flowbox neemt Deens Dreaminfluence over
Inclusiviteit
- 75 Jaar World Animal Protection: 'geen reden voor een feestje'
- Bolt Assist helpt mensen met beperkte mobiliteit op weg
- WorldPride Amsterdam 2026 presenteert The New Dutch Masters van Geminaes
- Oplichtings ABC van ABN AMRO maakt fraude herkenbaarder
- ARTIS en NATWERK vieren seksuele diversiteit met bijzondere Pridevlag
Mensen

Cognito Group benoemt Jo Parker tot Non-Executive Direcor

Joost Elshof benoemd tot Chief Restaurant Officer bij McDonald's Nederland

Hanneke van der Paardt wint BNG Theaterprijs 2025
