ADCN Jaarboek 2012 gepresenteerd

17-12-2012 (00:00) - Bureaus

‘Geen heden zonder verleden, maar waar het in creativiteit om gaat, is morgen en de dagen erna’, opende voorzitter Lode Schaeffer de vernissage van het ADCN Jaarboek.

Ontwerpbureau Autobahn ontwikkelde het concept voor het Jaarboek ‘ADCN since 2012’. Voor het boek werden alle oude boeken in de shredder tot repen versneden en kwamen als fragmenten terug in de 2012 uitgave. Lode: ‘Het boek heeft een korte houdbaarheid, het is even het podium waarop het beste creatieve werk van Nederland een plaats krijgt. Maar als we in het verleden blijven hangen zijn we ten dode opschreven, dus moeten we vooral vooruit kijken, ons laten inspireren en met nieuwe ideeën en nieuwe energie aan de slag.’
 
Het ADCN Jaarboek voor Reclame & Vormgeving 2012 is te bestellen op de website van de ADCN of de boekhandel (ISBN/EAN: 978-90-70278-34-2). Gelimiteerde oplage.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch