Babbels maakt campagne Reumafonds

07-03-2013 (08:13) - Bureaus

Gisteren lanceerde het Reumafonds haar nieuwe publiekscampagne ‘Wij lopen niet voorbij aan reuma’. Creative brand agency Babbels is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en creatie van deze campagne.
 
In de campagne staat de patiënt centraal. Een unieke benadering waar bewust voor is gekozen. Want ondanks dat leven met reuma vandaag de dag betekent dat je heel veel dingen gewoon kunt blijven doen, blijkt daar ook meteen de moeilijkheid te zitten. 
 
De campagne is positief en staat recht in het leven. Voorbij lopen aan reuma, dat doen we niet. Door de patiënt centraal te stellen, en de onzichtbaarheid aan te kaarten, wordt de patiënt maar ook zijn omgeving aangesproken.
 
Vanaf nu is de campagne te zien en te horen via TV, radio, online en print. Daarnaast zal van 11 t/m 16 maart de collecteweek plaatsvinden.

Bureau: Babbels
Productie: Deep Thought Productions
Muziek: Earopener/ Rogier van Kralingen
Audio: Freshbeat Studio
Account: Jorien Schoenmaekers
Creatie: Laure Smit - Mark Goede
Creative Director: Laure Smit
Strategie: Elif Dia - Rogier van Kralingen
Klant: Tanja Hoetjer - Kirsten van der Wiel
Regie: Jurian Schipper
D.O.P.: Rogier Jaarsma
Editor: Jurian Schipper
Muziek: Earopener/ Rogier van Kralingen
Fotografie: Janus van den Eijnden
Vormgeving: Michel de Wit
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch