Brand New Telly achter De Geluksverdubbelaar
08-04-2013 (07:59) - Bureaus
Van de verleidelijke chocolade van BonBonBloc word je gelukkig. Zeker nu er, door een productinnovatie, geen zeven, maar wel veertien stukken BonBonBloc in een verpakking zitten. Deze innovatie staat aan de basis van de nieuwe activatie campagne die Brand New Telly voor BonBonBloc heeft ontwikkeld: De Geluksverdubbelaar.
Tijdens de campagne gaat Côte d'Or bestaand geluk van Nederlanders verdubbelen. Dit gebeurt in verschillende media partnerships met o.a. Grazia en Net5, met guerrilla acties op straat en met een grote online campagne. In alle acties wordt bestaand geluk van lezers, kijkers, niets vermoedende voorbijgangers of bezoekers van de site direct verdubbeld.
Zo kun je bijvoorbeeld twee exclusieve Ford Ka d'Ors winnen voor jou en één voor een vriend. Of je shopping aankopen worden direct verdubbeld of wil je toch liever dubbel zoveel tapas? Je geluk kan letterlijk niet op met de Geluksverdubbelaar.
De Geluksverdubbelaar is de eerste grote zichtbare campagne die Brand New Telly voor Mondelēz International maakt nadat het bureau eind 2012 de pitch Consumer Promotion pitch heeft gewonnen. Op dit moment werkt Brand New Telly aan nieuwe campagnes voor Stimorol en Milka.
