Dating app Inner Circle kiest The Romans Amsterdam

23-04-2024 (13:56) - Bureaus

De Nederlandse dating app Inner Circle heeft The Romans Amsterdam gekozen als PR-partner in Nederland voor de rebranding en herpositionering later dit jaar.

Inner Circle is in 2012 opgericht door David Vermeulen toen hij na een langdurige relatie weer begon met daten. De app staat bekend om het maken van betekenisvolle connecties binnen een diverse community van mensen met een vergelijkbare levensstijl.

The Romans Amsterdam zal Inner Circle ondersteunen bij de 360°-communicatie, waaronder: evenementen, influencer marketing, mediarelaties en partnerschappen.

Charlie Keyzer, Brand Marketeer Nederland bij Inner Circle, deelt haar enthousiasme over de samenwerking: "Wij vinden het fantastisch om een relatie aan te gaan met The Romans. We hebben ambitieuze plannen om ons merk in Nederland later dit jaar naar een hoger niveau te tillen. Van daaruit streven we ernaar om de datingscene te vernieuwen door meer te zijn dan slechts een datingapp. Wij vormen een bruisende community waar verbinding centraal staat. Het strategisch en creatief inzicht van The Romans laat zien dat zij de juiste partner voor ons zijn."

Sophie Nicholson, Partner bij The Romans Amsterdam, voegt toe: “Als een Nederlands merk dat al 12 jaar bestaat, heeft Inner Circle een stevige positie in de markt en wij zijn enthousiast over de creatieve visie van het team voor toekomstige groei. Het bouwen van communities, het verbinden door middel van cultuur en dezelfde levensstijl en het samen creëren van uitmuntend werk is een vibe - wij zijn officieel." 


Media

Marketing

Economisch