Deadline inzenden ADCN Jaarprijzen op 24 januari

14-01-2013 (08:15) - Bureaus

Over een paar maanden vindt de 46e uitreiking plaats van de ADCN Jaarprijzen voor Reclame en Vormgeving. Een prijs met een lange traditie in het bekronen van reclamecreativiteit, én waarbij het de creatieven zelf zijn die het ingezonden werk beoordelen en bekronen met een Lamp.
 
De ADCN is met de stofkam door de categorieën gegaan, en heeft ze links en rechts aangepast. Deels ter vereenvoudiging, maar ook om met de veranderingen in het reclamevak mee te gaan. Maar liefst 21 subcategorieën zijn geëlimineerd, terwijl er 7 nieuwe zijn toegevoegd; onder andere Social Media en PR campagnes maken voor het eerst hun opwachting. Uiteraard kan er ook weer voor deelbekroningen worden ingezonden. Bij een deelbekroning betreft het een discipline dat beoordeeld wordt.
 
De deadline voor het inzenden loopt nog tot en met 24 januari. Kijk voor alle info, de nieuwe categorieën en het inzendreglement op de website van ADCN.  

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch