
DEPT aan de slag voor loyaliteitsprogramma Lufthansa Group
DEPT breidt de samenwerking met Lufthansa Group uit. Het bureau is namelijk aangesteld als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van de Duitste luchtvaartmaatschappij.
DEPT neemt de digitale strategie en uitvoering voor zijn rekening. Dat gaat van UX- en UI-design tot agile ontwikkeling van nieuwe functies en het doorontwikkelen van platforms als miles-and-more.com, de Miles & More-app en worldshop.eu.
Christoph Klee, Head of Digital Touchpoints Marketing bij Miles & More: "Met DEPT hebben we een partner die niet alleen veel digitale kennis in huis heeft, maar ook onze waarden deelt: duurzaamheid, wendbaarheid en innovatie. Samen willen we de 36 miljoen leden van Miles & More een nog betere ervaring bieden."
Meer dan een spaarprogramma
"Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma, het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatie te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden", aldus Lucas Nutbey, SVP Strategy bij DEPT.
De nieuwe samenwerking volgt op een sterk eerste halfjaar voor DEPT, waarin het bureau ook nieuwe klanten won zoals PepsiCo, EPI/WERO, Vegetarische Slager en Salamander.