Energize ontwikkelt talentencampagne voor ING

09-01-2013 (08:14) - Bureaus

Voorkeuren en gewoonten van klanten veranderen en de eisen die toezichthouders, klanten, aandeelhouders en de maatschappij stellen aan financiële instellingen nemen toe. 
 
Voor ING zijn helderheid en transparantie essentieel voor een duurzame en financieel gezonde toekomst. Om internationaal talent te ontdekken en te bereiken die deze overtuiging deelt en die wil bijdragen aan het bouwen van die toekomst, is ING een social media campagne gestart.
 
Via deze campagne wil ING de nieuwe generatie bankiers bereiken. Ambitieuze studenten van over de hele wereld die hun stempel willen drukken op de wereld en willen bijdragen aan het bouwen van een duurzame en financieel gezonde toekomst. Ons doel is om dit gezamenlijk te kunnen bereiken met onze klanten door middel van duidelijke en heldere communicatie tussen bankiers en klanten.

De campagne zal vanaf vandaag gedurende vijf weken lopen tot 15 februari in verschillende landen, waaronder Duitsland, België, Spanje, Polen, Turkije en Roemenië. Concept en realisatie van de campagne zijn gecreëerd in samenwerking met creatief bureau Energize Amsterdam. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch