Grey en Possible fuseren tot GreyPOSSIBLE Benelux

19-03-2013 (08:07) - Bureaus

Grey EMEA  (Grey Europe, Middle East and Africa) kondigt aan dat Grey Amsterdam, Grey Brussel en POSSIBLE Amsterdam per 1 april samengaan in één volledig geïntegreerd communicatieadviesbureau dat de naam GreyPOSSIBLE Benelux zal dragen. Patrick Joore, de huidige managing director van Grey Amsterdam is benoemd tot CEO van het nieuwe bureau.
 
De nieuwe organisatie opereert vanuit twee locaties, Brussel en Amsterdam. Het bureau dat momenteel ruim 30 specialisten in communicatie en digitale oplossingen in huis heeft weet zich gesterkt door wereldwijde expertise van zowel Grey Group (5.400 medewerkers) als van POSSIBLE Worldwide (1.500 medewerkers). De productiefaciliteiten van POSSIBLE in Polen en Londen blijken al  waardevol voor de huidige klanten.
 
David Patton, CEO en President van Grey Group EMEA : ‘Door Grey en POSSIBLE volledig te laten samensmelten, creëren we een vooruitstrevende organisatie die een breed spectrum aan talent en expertise samenbrengt, van strategie en creatie via activatie tot digitale executie. Ik ben ervan overtuigd dat dit nieuwe bureaumodel een aanzienlijke meerwaarde zal opleveren voor onze klanten.’
 
Justin Cooke, CEO van POSSIBLE EMEA: ‘We zijn ambitieus en vergroten samen zowel ons expertiseveld als ons geografische werkgebied. Het mooie aan ons partnership met Grey is dat we dezelfde ambitie voor en visie op de toekomst van onze branche delen. Deze volwaardige fusie in de Benelux is een primeur in Europa. We hebben heel bewust voor deze markt gekozen om een volgende stap in de samenwerking tussen Grey en POSSIBLE te zetten. Temeer omdat de Benelux een Europees koploper in digitaal gedreven communicatie en social media is.’
 

Patrick Joore, CEO van GreyPOSSIBLE Benelux: ‘Dit wordt voor ons een heel interessant jaar. Deze fusie versterkt de competenties van elk van ons en daar wordt ons aanbod richting onze klanten beter van. Vanaf nu kunnen we vanuit één organisatie alle communicatieoplossingen aanbieden van creatie en strategie tot interactie en conversie. Die directe koppeling van creatieve campagne concepten aan interactieve platforms zal voor onze relaties een ongekende meerwaarde opleveren.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch