Hoe zit dat met LBi en Interpolis?
27-12-2012 (08:52) - Bureaus
Op het online platform ‘Hoe zit dat?’ ontmoeten dagelijks 250 mensen elkaar om inzichten op te doen die helpen bij het maken van de juiste keuze voor een zorgverzekering.
‘Hoe zit dat?’ is onderdeel van de campagne voor zorgverzekeringen die Interpolis afgelopen najaar startte. LBi is verantwoordelijk voor de digitale strategie, concept en productie van de online campagne. Dirk van den Bosch, Managing Director LBi: ‘Onze rol is de transitie van uitsluitend zenden naar een – online - dialoog. Interpolis realiseert zich dat het gesprek met de klant heel belangrijk is om het verschil in de markt te blijven maken.’
Voorheen stond ‘zenden’ van de boodschap via massa-mediale inspanningen centraal in de Glasheldercampagnes van Interpolis. Jurgen Surstedt, merkmanager van Interpolis: ‘Wij zijn nu bezig een goede balans te vinden tussen zenden, activatie, dialoog en interactie. De verschuiving in de middelen mix naar owned en earned media is hier het logische gevolg van.’