Kun en Bahari winnaars Cebuco/ADCN Workshop 2013
28-03-2013 (08:10) - Bureaus
Judit Kun en Ramin Bahari (Tribal DDB) hebben gisteren, 27 maart, de Cebuco/ADCN workshop 2013 gewonnen. Zij ontwierpen het winnende nieuwsmediaconcept voor Madurodam. Het team heeft zich daarmee samen met de nummer twee (Joey Boeters en Mark van der Heijden) geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie Best YET (Best Young European Team) die in mei in Wenen plaatsvindt.
De jonge creatieven kregen een case op locatie, en wel de unieke locatie Madurodam. De case, toegelicht door Debbie Bakker en Fenne Hoppenbrouwer van Madurodam: ‘ontwikkel een concept voor nieuwsmedia waarmee we de doelgroep vitale vijftigers/grootouders met hun kleinkinderen gaan werven voor een bezoek aan Madurodam tijdens de herfstvakantie’, met als extra insight: dan zijn de vakantiedagen van de ouders op.
Het team ervaren creatieven die zullen fungeren als mentoren en jury, bestaat uit: Stephan Gonnissen (juryvoorzitter, Etcetera), Sander van Muijen (Zinmaker), Ap Mollinga (Young Works), Scato van Opstall (Goed Stel Mensen), Maarten van de Vijfeijken (Goed Stel Mensen), Marcel Hartog (Publicis) en Steef Nijhof (Publicis).