L’AGENCY fuseert met internationale PVC Group
Het Amsterdamse bureau L’AGENCY kondigt een fusie aan met de internationale PVC Group. L’AGENCY, opgericht door Lena Sommerdijk in 2017, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een allround bureau in influencer management, -marketing en PR in de Benelux.
Het bureau beheert het management van onder anderen Arie Boomsma, Yara Michels en Alejandro Zwartendijk. Daranaast vertegenwoordigt het bureau ook merken als Nespresso, Balmain Hair en het Rijksmuseum op PR- en marketingniveau.
De PVC Group, onder leiding van Pierre-Henri Caillavet, is het moederbedrijf van een scala aan internationale modellenbureaus. In Nederland behoren Touché Women, Max Men, Ulla Models en het voormalige Future Faces tot de groep. Internationaal omvat de groep onder andere Bananas (Parijs), Karin Models (Parijs), The Squad (Londen) en Dominique Models (Brussel). Winnie Harlow, Monica Bellucci en Jourdan Dunn maken deel uit van het portfolio.
Caillavet's beslissing om L’AGENCY te benaderen was een strategische zet met het oog op de toekomst: modellen met een groot bereik kunnen met het juiste management ook worden ingezet als pioniers in influencer marketing. L’AGENCY en de Group zullen elkaar op deze vlakken versterken en aanvullen op internationaal niveau.
Foto: het bestuur van de PVC Group in Nederland bestaat uit Lena Sommerdijk (L’AGENCY), Freek Koster (Max Men) en Veerle Gorter (Touché Women & Ulla Models)